AKO NAKUPOVAŤ ONLINE NA ESHOPE EMOTIVO

Ak ste ešte nenakupovali cez internet, poradíme Vám ako postupovať. Je to pohodlný a bezpečný spôsob nakupovania z pohodlia Vášho domova. Všetky ceny v internetovom obchode sú konečné, vrátane DPH.

V našom internetovom obchode môžete nakupovať dvomi spôsobmi:

  • nákup BEZ REGISTÁCIE
  • nákup s REGISTRÁCIOU. Vytvoriť si konto a ZAREGISTROVAŤ SA a využiť rôzne výhody, ktoré sú s nakupovaním spojené.

Postup ako nakupovať  v e-shope BEZ REGISTRÁCIE

Postupne vykonajte tieto kroky:

  1. Vyberte si svoj tovar a vložte ho do košíka tak, že kliknite na ikonku košíka vrámci obrázku tovaru (tlačítko Pridať do košíka). Ak ste to vykonali správne, tak sa vám po vložení do košíka vľavo hore otvorí váš nákupný košík, kde uvidíte tovar a jeho cenu.  ( vpravo hore na stránke ).
  2. Ak chcete upraviť počet položiek v košíku, kliknite na tlačítko Zobraziť košík. Ak chcete nákup dokončiť zaplatením, kliknite na tlačítko Pokladňa.
  3. Doplňte Vaše fakturačné údaje potrebné k doručeniu tovaru podľa formulára ( meno, adresa doručenia, telefón, e-mail pre potvrdenie objednávky.

V časti „Vaša objednávka“ si vyberte spôsob dopravy (osobný odber alebo kuriér DPD).  Potom si vyberte spôsob platby – priamy vklad prevodom na účet, dobierka, Go Pay  platba kartou.

  1. Ak je dodacia adresa iná než fakturačná, vyplňte povinné údaje.
  2. Prejdite na „Súhrn objednávky“, skontrolujte správnosť údajov a následne potvrďte objednávku kliknutím na tlačítko „Objednať s povinnosťou platby.“
  3. Po vytvorení a odoslaní objednávky na Vašu emailovú adresu príde automaticky obratom „Potvrdenie o jej prijatí“Ak ste potvrdenie nedostali obratom, skontrolujte si ešte spamový kôš e-mailového účtu. V prípade že sa v spamovom koši naše potvrdenie nenachádza, je pravdepodobné že objednávka nebola korektne ukončená  a neprebehlo jej odoslanie do nášho systému ( kontaktujte nás prosím na telefónnom čísle +421 905 66 171 )

Postup pre nákup s výhodami – NÁKUP S REGISTRÁCIOU

  1. Krok – Registrácia

Dolu v pätičke eshopu v stĺpci Nakupovanie sa nachádza riadok s názvom Registrácia/Prihlásenie. Kliknite naň. Otvorí sa vám podstránka s názvom Môj účet Emotivo, kde je tlačítko Registrovať sa. Kliknite naň a vložte svoje registračné údaje. Zaregistrovať sa v našom obchode môžete vopred, aj keď nebudete ešte nakupovať. Tento krok  však môžete bez obáv preskočiť, ak si totiž vyberiete nejaký tovar z našej ponuky, dostanete sa k  nemu  neskôr. Po úspešne dokončenej registrácii Vám bude zaslaný na Vami uvedenú e-mailovú adresu potvrdzujúci e-mail s prihlasovacím menom a heslom.

Ak sa stane, že Vaše prihlasovacie meno a heslo nefunguje, alebo ste ho zabudli, zvoľte voľbu “Zabudol som heslo” a systém Vám ho zašle na e-mailovú adresu zadanú pri registrácii. V prípade problémov s registráciou nám napíšte na adresu: info@emotivo.sk

  1. Krok – Výber tovaru, objednanie

Pokračujete v nákupe výberom tovaru a jeho vložením do košíka. Postup rovnaký ako nákup bez registrácie.  Ak ste si vybrali a chcete si tovar kúpiť, kliknite na tlačidlo “Pridať do košíka”. Môžete pokračovať ďalej vo výbere tovaru alebo sa pozrieť na obsah košíka, v hornej časti stránky “Košík” kliknite na ikonku tašky alebo dajte „Zobraziť košík“.

  1. Krok – Objednanie tovaru a potvrdenie objednávky

Po zvolení spôsobu platby a dodávky, skontrolujte a potvrďte objednávku. Ak nie ste prihlásený, či zaregistrovaný, vyplňte povinné údaje pre registráciu a na záver Vašu požiadavku skontrolujte a  tlačidlom Objednať nakoniec odošlite. Na Váš e-mail je zaslané potvrdenie o prijatí objednávky.

Ak ste si vybrali platbu vopred prevodom na účet, v potvrdzujúcom emaily ktorý sme Vám odoslali  po prijatí objednávky ( email je odoslaný objednávkovým systémom eshopu automaticky – v prípade že ste email neobdržali kontaktujte nás na telefónnom čísle 0905 661 171) sú uvedené všetky údaje pre jej realizáciu a to: číslo účtu, variabilný symbol pre vykonanie platby, a presná suma k úhrade vrátane poplatkov za dopravu ( poštovné ).

Ak máte tovar objednaný na dodanie kuriérskou službou, bude Vám dodaný na adresu uvedenú vo Vašej objednávke. Kuriér má k dispozícii Vaše telefónne číslo na ktoré Vás kontaktuje pred doručením zásielky. Balík môže vyzdvihnúť aj Vami poverená osoba, ktorá sa preukáže preukazom totožnosti.

  1. Krok – Osobný odber tovaru a platba v hotovosti je možná na výdajni v Nových Zámkoch alebo na predajni Emotivo v Trenčíne.
  2. Krok – opätovný nákup. Ak ste už raz zaregistrovaný, prihláste sa na najbližší nákup prostredníctvom Vášho emailu a hesla. Získate svoj účet Moje Emotivo, kde budete mať prehľad o vašich objednávkach.

Ďakujeme za registráciu a prajeme Vám pohodový nákup!
Tím Emotivo